GIFS.

GIFS vormen net als emoji’s een eigen beeldsprekende taal. Ze zetten een boodschap extra kracht bij en maken de getoonde content persoonlijker, en luchtiger.

Hoe?

Green screen en blue screen

Keuze uit verschillende poses

Korte opnametijd

Waarom?

Geef jouw stories nét dat tikkeltje extra. Wij zorgen ook voor de publicatie van jouw gifs.

Trouwens, is het nu Gif of Giphy?

Deze dingen moet je weten
over gifs.

Hoef ik iets voor te bereiden?

Niet per se. Ons team denkt marketinggewijs na over de poses die het best bij jouw bedrijf passen. We vragen wel om geen kledij/attributen met blauwe of groene kleur mee te nemen. Vermijd ook gestreepte kledij op camera.

Kan ik zelf kiezen welke gifs ik online wens?

Ja, dat kan. We nemen er 30 op, waaruit je er 10 kan kiezen. Wil je er meer dan 10, dan kan je de extra gifs die je wenst voor een kleine prijs bijkopen.

Wat doe ik met mijn gifs?

Na selectie plaatsen wij de gifs online. Je kan ze vanaf dan in jouw e-mailcommunicatie, What’s App groepen en Instagram stories gebruiken.

Ziedoes samenwerken!

Onze marketinghelden staan
je graag bij van A tot Z.

Logo

Ontdek de nieuwe trends van 2025!

Neem op 28 november een deep dive in de marketing trends van 2025 en geef een boost aan je business. Storytelling, content, automation, tiktok, am(a.i.) wat is dat allemaal? Hoog tijd om je mooie ogen op de toekomst te richten. What’s up for... YOU!

2 arrows