Strategisch plan
van aanpak.

Strategisch plan van aanpak (het; v(m))

1. De leidraad voor het voeren van marketing. Hierin worden doelgroepen bepaald alsook de manier hoe deze het best bereikt kunnen worden.

De basis voor een marketingplan is de strategie bepalen. Een marketingplan zonder strategie is zoals een marathon lopen zonder voorbereiding, zonder schema. Hebt u al een strategisch plan?

Nee? Geen paniek, wij helpen u graag met het opstellen van een marketingplan. Wij baseren ons daarvoor op verschillende elementen:

 

  • Wie bent u?
  • Wat biedt u aan?
  • Wat is het verhaal achter uw bedrijf?
  • Wie is uw doelgroep?
  • Wat zijn uw doelstellingen?
  • Wat is uw budget?
  • Welke timing heeft u in gedachten?
  • Welke impact verwacht u te hebben?

Is een strategisch plan hetgeen wat uw bedrijf nodig heeft? Aarzel dan niet om ons te contacteren!

Heb je een vraag? 

Bel Alain op 0478 67 81 13 of vul onderstaand contactformulier in!

Ziedoes!

Online Communicatie experts helpen u met SEA, SEO, content marketing, Social media, webdesign, videomarketing.
Een strategisch plan van aanpak kan hierbij van grote waarde zijn.