Strategisch plan
van aanpak.

Strategisch plan van aanpak (het; v(m))

1. De leiddraad voor het voeren van de marketing. Hierin worden de doelgroepen bepaald en vastgelegd hoe deze doelgroepen het eenvoudigst bereikt kunnen worden.

STRATEGISCH PLAN VAN AANPAK

Een marathon loop je niet zonder voorbereiding, niet zonder schema, niet zonder … plan. Nogal logisch, nemen we aan. Maar…

Hebt u een plan?
‘Hoezo een plan?’, horen wij u denken, ‘we gaan starten met het één en ander eens uit te proberen.’

U vergist zich, zonder een strategisch plan van aanpak wordt het moeilijk.

Wij helpen onze klanten met een strategisch Marketingsplan. Matuvu gaat na wie uw klanten zijn en hoe uw bedrijf in elkaar steekt. Belangrijk is dus om u te leren kennen, uw doelgroepen en doelstellingen in kaart te brengen en pas dan aan de slag te gaan.

Is een Strategisch Plan iets voor u? Wilt u er meer over weten?
Wij staan graag voor u ter beschikking!

Voel je je aangesproken?

Heb je een vraag? 

Bel Alain op 0478 67 81 13 of vul onderstaand contactformulier in!

Ziedoes!

Online Communicatie experts helpen u met SEA, SEO, content marketing, Social media, webdesign, videomarketing.
Een strategisch plan van aanpak kan hierbij van grote waarde zijn.