Copywriting.

De dingen goed zeggen, juist brengen en helder vertellen, het lijkt allemaal op elkaar en toch zijn er voldoende nuances om er een aparte beroepsgroep voor te hebben. Copy speelt zelden de eerste viool maar is een cruciaal element binnen de totale communicatie-aanpak. 

Is het ‘d’ of ‘dt’?



Ziedoes spelen met woorden



Correct taalgebruik



Duidelijke boodschap

Deze dingen moet je weten
over copywriting.

Waarom copywriting?

Copywriting is een vaardigheid die de laatste jaren geprofessionaliseerd is. Wat je zegt is belangrijk maar hoe je het zegt, is dat zo mogelijk nog meer.

Kan ik zelf teksten aanleveren?

Jazeker, al vertellen we er graag bij dat een goede, professionele copywriter niet zomaar iets doet. Vaak is een combinatie van voldoende eigen input en een professionele verwerking aan te raden.

Hoe gaan jullie praktisch te werk voor copy?

Copy is maatwerk. We bekijken wat de concrete vraag is, hoe we die best kunnen invullen en wie we daar eventueel bij nodig hebben.

Doen jullie ook tekstvertalingen?

We verzorgen graag het hele pakket en nemen de praktische organisatie op ons, maar we schakelen een externe partij in om de beste resultaten te verkrijgen.

Ziedoes samenwerken!

Onze marketinghelden staan
je graag bij van A tot Z.